Termékek

Kosár

üres 0 Ft

My Cart -

üres
My Cart: (0)

A Nádland extra biztosítéka:

Internetes vásárlás esetén a törvényben meghatározott 14 napos elállási lehetőséget a Nádland önkéntesen kiegészíti Önnek további 16 nappal, ezzel 30 napot adva arra, hogy kényelmesen és nyugodtan vásároljon.

Az elállási jog a termék átvételétől számított 30 naptári napon belül érvényesíthető, ami azt jelenti, hogy amennyiben Ön nem elégedett a vásárolt termékkel, és ezt 30 napon belül felénk jelzi, és a terméket üzletünkbe visszajuttatja, akkor a Nádland Kft visszatéríti a teljes vételárat.


Mi a helyzet, ha nem az interneten rendeltem?

Ha Ön üzletünkben személyesen vásárolt, akkor is lehetősége van minden indoklás nélkül visszahozni a terméket az alábbi 3 feltétellel (technikai okok miatt):

  • -        Szükséges a vásárláskor kapott blokk
  • -        A terméknek eredeti állapotában kell lennie
  • -        A visszavásárlásra rendelkezésre álló határidő a vásárlástól számított 8 nap

 

Figyelem! Bolti vásárlás esetén az elállásra rendelkezésre álló idő technikai okok miatt 8 nap.

Jogi háttér:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes vásárlóinkat, néhány kivételtől eltekintve valamennyi termékünkre. Részletes tájékoztatást, és az elállási jog alól kizárt termékek körét megtekintheti a kormány fogyasztóvédelmi portálján:

További kivételek:

A tövény értelmében a személyre szabott termékeket nem áll módunkban automatikusan visszavenni. Ide tartoznak a játszóterek és faházak.  Továbbá minden olyan termék melyben a használatba vételt követően jelentős "állapotváltozás" következik be. 

 

Panaszkezelés:

A Nádland munkatársai minden esetben a korrekt emberi hozzáállásra törekednek. Sajnos, mint minden cégnél, nálunk is előfordulhatnak hibák a termékekkel, vagy a kiszolgálással. Ha a fent említett 30 napos elállási jogával szeretne élni, vagy bármilyen minőségi kifogása, észrevétele lenne rendelésével kapcsolatban, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolat@nadland.hu e-mail címen és a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldást találni kérdésére.

 

Panaszkezelésünkkel kapcsolatban az alábbi e-mail kaptuk egy kedves vásárlónktól:

"Kedves Honti Bernadett!

Köszönöm segítségét a reklamációnkkal kapcsolatban! Példás problémamegoldási készségük és gyors reakciójuk ritka és becsülendő! Le a kalappal az ilyen cégek és munkatársaik előtt!!!!!

Hálás köszönettel:

H. Csilla"

 

András pedig a következőt írta facebookon:

"Reklamáció kezelésből 5.0 ! A pár hónapja vásárolt csúszdánkon egy repedést, anyghibát fedeztünk fel. A bejelentés és pár fotó elküldése után korrekt módon megegyeztünk és küldtek egy új csúszdát! Ezúton is köszönjük a gyors intézkedést!"

 

Nekünk tehát az "a jó üzlet" ha Ön tényleg elégedett velünk. Eddig még minden olyan esetben sikerült megoldást találni amikor a vevő félnek is szándékában áll a közös nevező megtalálása.