Üdvözöljük a Nádland webáruházban!
Internetes vásárlás esetén a törvényben meghatározott 14 napos elállási lehetőséget a Nádland önkéntesen kiegészíti további 16 nappal, ezzel 30 napot adva arra, hogy kényelmesen és nyugodtan vásárolj.
Az elállási jog a termék átvételétől számított 30 naptári napon belül érvényesíthető, ami azt jelenti, hogy amennyiben nem vagy elégedett a vásárolt termékkel, és ezt 30 napon belül jelzed felénk és a terméket visszajuttatod az üzletünkbe, akkor a Nádland Kft visszatéríti a teljes vételárat.
Mi a helyzet, ha nem az interneten rendeltem?
Ha az üzletünkben személyesen vásároltál, akkor is lehetőséged van minden indoklás nélkül visszahozni a terméket az alábbi 3 feltétellel (technikai okok miatt):
Figyelem! Bolti vásárlás esetén az elállásra rendelkezésre álló idő technikai okok miatt 8 nap.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes vásárlóinkat, az egyedi gyártású termékektől eltekintve valamennyi termékünkre.
Részletes tájékoztatást, és az elállási jog alól kizárt termékek körét megtekintheted a kormány fogyasztóvédelmi portálján:
További kivételek:
A tövény értelmében a személyre szabott termékeket nem áll módunkban automatikusan visszavenni. Ide tartoznak például az egyedileg személyre szabott játszóterek és faházak. Továbbá minden olyan termék, melyben a használatba vételt követően jelentős "állapotváltozás" következik be, mint például a termék átszerelése, átalakítása és festése. Nem értendő ide a termék sérülése vagy gyártási hibája.
Panaszkezelés:
A Nádland munkatársai minden esetben a korrekt emberi hozzáállásra törekednek. Sajnos, mint minden cégnél, nálunk is előfordulhatnak hibák a termékekkel, vagy a kiszolgálással. Ha a fent említett 30 napos elállási jogoddal szeretnél élni, vagy bármilyen minőségi kifogásod, észrevételed lenne rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolat@nadland.hu e-mail címen és a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldást találni kérdésedre.
Néhány vélemény a Nádlandról: